POGOSTA VPRAŠANJA
Maximiles, raziskave trga in javnomnenjske ankete
Kaj lahko pričakujem od Maximiles? Kakšne vrste anket so to?
Kot član Maximiles sodelujete pri projektih za raziskovanje trga in javnega mnenja. Vabila vam pošljemo po elektronski pošti, z besedilnim sporočilom in/ali potisnim obvestilom; najpogostejša oblika projekta so spletni vprašalniki. Včasih vam lahko pošljemo tudi mobilne projekte, ki jih lahko dokončate na svojem mobilnem telefonu. Poleg tega redno izvajamo raziskovalne projekte, v okviru katerih vas vabimo k izmenjavi idej o zanimivih temah v zaprti skupnosti. Občasno vas lahko tudi prosimo, da določen izdelek preizkusite doma. Ne glede na to, ali gre za spletni vprašalnik, mobilno anketo, test izdelka ali skupnost, je vaše sodelovanje vedno prostovoljno. Pri vsakem projektu se lahko odločite, ali želite sodelovati ali ne.
Kako Maximiles sodeluje pri raziskavah trga in javnega mnenja?
Agencije za tržne raziskave in javnomnenjske raziskave, akademske ustanove in blagovne znamke nam med drugim naročajo zbiranje odgovorov za raziskovalne projekte. To pomeni, da bodo vaša mnenja uporabljena pri pomembnih projektih, ki dejansko doprinesejo k spremembam.
Sodelujete v študijah, ki odgovarjajo na nujna in pomembna vprašanja o novih izdelkih, gospodarstvu in družbi. Zato je vaše mnenje vedno relevantno in pomembno.
Industrijski standardi za raziskave trga in javnega mnenja zahtevajo tudi popolno zaščito vaših podatkov. Vse informacije, ki jih zbiramo o vas in vašem mnenju, obdelujemo v skladu z evropsko Splošno uredbo o varstvu podatkov (EU GDPR).
Vaše članstvo v Maximilesu
Kako postanem član(-ica)? Ali moram izpolnjevati določene pogoje?
Vaše sodelovanje v Maximilesu je brezplačno, nezavezujoče in ga lahko katera koli stran kadar koli prekliče. V sistem Maximiles se lahko prijavite vsi, ki ste starejši od 16 let. Vendar ne smete imeti več kot enega računa Maximiles.
Sodelovanje v projektih ne zahteva predhodnega znanja. Pomemben je le vaš interes za izmenjavo mnenj.
Pri tem vam ne bodo nastali stroški. Prav tako niste zavezani k sodelovanju, saj je sodelovanje v naših projektih vedno odvisno od vas. Članstvo v Maximilesu lahko kadar koli prekinete.
Ali bom prejemal oglaševalska e-poštna sporočila ali neželeno pošto?
Ne bomo vam poskušali ničesar prodati ali vas nadlegovati z oglaševanjem.
Kje najdem pogoje in določila?
Aktualne pogoje Maximilesa najdete pod povezavo "Pogoji in določila" na dnu strani.
Kako lahko prekinem članstvo v Maximilesu?
Članstvo v Maximilesu lahko kadar koli prekinete. S svojim e-poštnim naslovom in geslom se prijavite na svojo osebno stran Maximiles. Kliknite ikono osebe v zgornjem desnem kotu strani in izberite "Osebni podatki". Na dnu te strani se nahaja razdelek z naslovom "Zapri moj račun". Kliknite gumb in sledite navodilom na tej strani. Račun boste lahko trajno zaprli.
Vaši osebni podatki bodo nepreklicno izbrisani, ko prenehate s članstvom. Upoštevajte, da bodo izbrisane tudi vaše neizkoriščene točke. Če ob zaključku članstva še niste dosegli meje za izplačil,o ne boste upravičeni do zamenjave zbranih točk.
Vaše članstvo samodejno preneha, če se več kot 36 mesecev ne odzovete na naša vabila. Vse zbrane točke potečejo po 12 mesecih neaktivnosti.
Vaši osebni podatki, zasebnost podatkov in anonimnost
Kako lahko dopolnim ali uredim svoje osebne podatke?
S svojim e-poštnim naslovom in geslom se prijavite na svojo osebno stran Maximiles. Svoje podatke lahko uredite ali dopolnite v razdelku "Osebni podatki".
Zakaj Maximiles potrebuje moje osebne podatke?
Naše člane vabimo k sodelovanju pri določenih projektih. V ta namen potencialne udeležence izberemo na podlagi podatkov, ki so nam jih posredovali. Te podatke lahko kadar koli posodobite in spremenite. Bolj kot je vaš profil popoln in posodobljen, manjša je verjetnost, da vam bo poslan neprimeren projekt. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretji osebi.
Kaj se zgodi z odgovori, ki jih oddam v projektih? Ali so moji osebni podatki varni, tudi če me nekatere povezave z vabili usmerjajo v druga podjetja?
Vsi odgovori bodo ocenjeni anonimno, kar pomeni, da odgovorov ni mogoče povezati z vami. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretji osebi. Zunanja podjetja bodo videla le povzete in anonimne rezultate vseh udeležencev.
Do preusmeritve na drugo spletno mesto pride, če sodelujemo z zunanjo stranko. Sodelujemo samo s preverjenimi ustanovami, univerzami in podjetji. V tem primeru vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretji osebi, odgovori, ki jim jih posredujete v raziskavi, pa bodo anonimni.
Ali Maximiles beleži še kakšne druge informacije?
Informacije se samodejno shranijo, ko obiščete območje za člane in sodelujete v anketah. Pri tem beležimo vaš naslov IP, datum in čas dostopa, vrsto brskalnika in operacijski sistem vaše naprave. S temi podatki lahko zagotovimo, da je vsak član le enkrat registriran pri Maximilesu in da je samo enkrat udeležen pri projektu.
Poleg tega uporabljamo storitev Google Analytics, ki jo zagotavlja Google in ocenjuje obiske obiskovalcev spletnega mesta. Analizo omogočajo piškotki, ki so besedilne datoteke. Piškotki zbirajo informacije o vaši uporabi našega spletnega mesta. Te informacije so shranjene v Googlovem strežniku. Vaš naslov IP bo pred tem anonimiziran. Vendar imate možnost, da preprečite, da bi Google Analytics shranil piškotke v vaš računalnik. V ta namen morate ustrezno spremeniti nastavitve spletnega brskalnika. To lahko povzroči, da našega spletnega mesta ne boste mogli uporabljati v celoti.
Kako lahko spremenim geslo?
Ko se prijavite na svojo osebno stran Maximiles, lahko geslo spremenite pod točko menija "Osebni podatki".
Kaj naj storim, če sem pozabil(-a) geslo?
Na začetni strani spletnega mesta Maximiles boste našli povezavo "Pozabljeno geslo". Novo geslo lahko ustvarite tukaj.
Vabila, teme in rezultati projektov
Kako delujejo projekti Maximiles? Kako pogosto bom povabljen(-a)? Koliko časa traja dokončanje projekta?
Vabila za projekte boste prejeli prek e-pošte, besedilnega sporočila in/ali potisnega obvestila. V povabilu vas bomo obvestili, koliko časa bo trajal projekt in koliko točk Maximiles boste prejeli za sodelovanje. V vabilu boste našli tudi osebno povezavo za sodelovanje.
Naši projekti so običajno aktivni več dni. Vendar pa se lahko zgodi, da se projekt kmalu po odprtju spleta zaključi, saj je v njem že sodelovalo dovolj ljudi.
Praviloma boste enkrat na teden povabljeni k sodelovanju pri projektu. Pogostost vabil je lahko različna. Projekti v povprečju trajajo od 5 do 20 minut.
Ali je mogoče projekt ustaviti in nadaljevati sodelovanje pozneje ali ga ponovno zagnati? Ali lahko kasneje spremenim svoje odgovore?
Žal to zaradi tehničnih razlogov na splošno ni mogoče. Če začnete projekt, si morate vzeti čas za izpolnitev ankete.
Zakaj morate odgovarjati na ista vprašanja, na primer o starosti in prebivališču? Zakaj potrebujete podatke o mojem dohodku?
Te informacije so pomembne iz metodoloških razlogov. Dodatne informacije o vas so pomembne tudi za naše stranke, ko ocenjujejo rezultate. Tako lahko na primer ugotovimo, ali imajo mlajši udeleženci o določenih temah drugačno mnenje kot starejši. Poleg tega lahko zagotovimo, da so vaši podatki posodobljeni in točni.
Ne glede na to, ali vas sprašujemo o starosti, prebivališču ali dohodku, vaši odgovori ne bodo nikoli uporabljeni v povezavi z vašim imenom ali naslovom.
Zakaj so nekatera vprašanja zapletena in dolga?
Zaradi metodoloških razlogov vprašanja oblikujemo kar se da natančno, zato so lahko včasih zapletena in daljša kot običajno. Na ta način se poskušamo izogniti nesporazumom.
Kaj pomenita naslednji sporočili: "Ne ustrezate zahtevanim demografskim podatkom" ali "Žal imamo za ta projekt že dovolj udeležencev s podobnimi profili (npr. starost, spol ali tudi izobrazba)."?
Nekateri naši projekti zahtevajo zelo specifično ciljno skupino. V teh primerih moramo vprašati določeno število ljudi z določenimi značilnostmi. Če ne spadate v to skupino, vam želimo prihraniti čas in trud.
Poleg tega se lahko zgodi, da ste 101. oseba, ki želi sodelovati pri projektu, ki zahteva na primer le 100 udeležencev.
V tem primeru se anketa samodejno zaključi z enim od zgornjih sporočil.
Kako lahko podam komentar ali postavim vprašanje o projektu? Ali lahko podam predlog na isto temo?
Pošljite nam e-poštno sporočilo s svojim vprašanjem prek kontaktnega obrazca na našem spletnem mestu . Vedno smo veseli vaših pripomb in predlogov za projekte. Na ta način se neposredno od naših članov naučimo, kaj jih zanima.
Točke in nagrade
Kako je moje sodelovanje nagrajeno?
Za sodelovanje prejmete točke. Točke so valuta našega programa. Število dodeljenih točk je odvisno od vsebine in trajanja raziskave. Točke se na vaš račun vedno pripišejo po sodelovanju v projektu.
Če ste povabljeni, vendar še vedno ne spadate v skupino udeležencev, ki jo iščemo, vam bomo priznali 3 točke. Če za določen projekt ni nagrade, vas bomo o tem obvestili v povabilu.
Za kaj lahko unovčim svoje točke in kako to deluje?
Ko dosežete omejitev izplačila za Maximiles, lahko Maximiles točke unovčite za bančni prenos.
Ali lahko opravim bančno nakazilo na kreditno kartico ali predplačniški račun?
Bančna nakazila je mogoče opraviti le na bančni račun.
Ali lahko moje točke Maximiles potečejo?
Točke Maximiles, knjižene na vaš račun, ne potečejo, če prejmete vsaj 1 točko na leto. Vse zbrane točke potečejo po 12 mesecih neaktivnosti.
Če se ne odzovete na nobeno od naših sporočil s povabili ali če svojega profila ne posodobite več kot 36 mesecev, tj. če ne sodelujete v nobenem projektu, bo vaš račun Maximiles deaktiviran.
Vaše točke bodo prenehale veljati tudi, če prekinete članstvo.
Ali lahko točke Maximiles zaslužim, če priporočim prijatelja?
Absolutno! Zaslužite lahko do 250 točk Maximiles na priporočenega prijatelja, ki zbere 150 točk z izpolnjevanjem anket, ko se nam pridruži z vašo osebno priporočilno povezavo. Več podrobnosti o tem najdete na strani "Povejte prijatelju" v razdelku vašega računa.